طراحی داخلی
نوشته شده توسط : بیتا رحیمی

شرکت آرک مایان با دارا بودن چندین سال نجربه حرفه ای در زمینه مباحث طراحی دکوراسیون داخلی با موضوعات مختلفی همچون انواع طراحی داخلی مراکز اداری و تجاری و مسکونی آمادگی لازم در جهت ارائه طرح های منحصر به فرد و مدرن را به شما عزیزان دارد.وجود گروهی مجرب با تخصص های معماری و رنگ شناسی و فنگ شویی و صنایع چوبی شرایطی را فراهم کرده تا با تلفیق این علوم بتوانیم بهترین و مدرن ترین طرح های روز را برایتان پیاده سازی نماییم.

در آرک مایان از طراحی داخلی گرفته تا انواع نمای خارجی پذیرفته می شود.از باز سازی و تعمیرات کلی ساختمان و ویلا تا مدیریت و اجرا و نظارت بر پروزه توسط گروهی مجرب و حرفه ای صورت خواهد گرفت.ما توانایی استفاده از انواع متریال های مختلف همچون کاغذ دیواری-دیوار پوش-پارکت و لیمینت و انواع سنگ آنتیک را داریم .میتوانیم برای شما بهترین و زیباترین دکوراسیون را خلق نماییم.انواع کابینت های تمام چوبی و MDF و نیز طراحی انواع غرفه های نمایشگاهی نیز برخی دیگر از توانایی های شرکت آرک مایان می باشد.شما می توانید از محل شرکت به صورت حضوری بازدید به عمل آورده و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.در این خصوص قبل از هر کاری پیشنهاد می کنیم جهت هماهنگی های لازم و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۳۷۹۳۸ تماس بگیرید.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی این روزها بیش از گذشته مشخص شده چرا که محققان طبق آخرین تحقیقاتی که انجام داده اند متوجه شده اند محیطی که فرد در ان قرار دارد چقدر می تواند روی عملکرد فیزیکی و روانی اشخاص تاثیر گذار باشد. در واقع آنچه موجب نشاط افراد می گردد وجود روحی تازه در کالبد محیطی است که در آن قرار گرفته اید. حال اگر این محیط با آخرین علم فنگ شویی و رنگ شناسی طراحی شده باشد و در آن از مدرن ترین دستاوردهای طراحی داخلی استفاده شده باشد می تواند در روند مثبت فعالیت افراد نیز بسیار تاثیر گذار باشد.

عناصر تشکیل دهنده یک دکوراسیون داخلی  از فرم و نور و رنگ و بافت و کف دیوار و سقف تشکیل شده است و در بخشی دیگر نوع چیدمان وسایل و مبلمان نیز تکمیل کننده آن می باشد.آرک مایان با وجود کادر تخصصی خود می تواند در طراحی و اجرای انواع پروژه های مسکونی اداری و تجاری و همچنین انواع غرفه های نمایشگاهی و استودیوهای تلویزیونی و مراکزی همچون سالن های نمایش و آمفی تئاتر و ساین ها و تالارهای عروسی بهترین و مدرن ترین طرح های روز را به شما ارائه دهد. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از هر نوع تصمیم در انتخاب شرکت مجری پروژه تان یک بار از شرکت آرک مایان و آخرین دستاورهای آن دیدن به عمل آورید.ما مطمئن هستیم می توانیم آنچه که شما در ذهن می پرورانید را به واقعیت نزدیک کنیم.

با افتخار اعلام می داریم که آرک مایان مجری طراحی داخلی چندین پروژه بزرگ کشوری بوده که  ریز اطلاعات آنرا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری همراه با نمونه های به اتمام رسیده خدمتتان معرفی خواهیم کرد.مهمترین وجه تمایز آرک مایان با سایر  شرکت های مشابه در ارائه و خلق طرح هایی است که برای اولین بار مورد استفاده قرار خواهن گرفت .د رواقع ارک مایان خود مرجعی برای ارائه طرح و ایده بوده و بر خلاف برخی از شرکت هایی که از روی دیگر طرح ها کپی برداری و یا به اصطلاح خود الگو بردای می کنند ما معتقد هستیم طرحی که باید برای طراحی دکوراسیون داخلی مشتری ارائه دهیم می بایست از همه نظر منحصر به فرد و نو باشد و درواقع به خلق ایده ای نو  برای مشتری می اندیشیم.شما با ما بیشتر دیده خواهید شد چرا که طرحی که برایتان انتخاب می کنیم بی شک نمونه آن در هیچ جای دیگر دیده نشده است و شما اولین خواهید بود.

یکی دیگر از هنرهایی که به آن می بالیم ارائه طرح های تلفیقی بوده به نوعی که با تلفیق فرهنگ و هنر ایرانی با طرح های مدرن جلوه ای ویژه به مکان های مورد نظر شما خواهیم داد.ما توانایی ایجاد طرحی ۱۰۰% سنتی را دارا هستیم و همچنان نیز می توانیم طرحی کاملا مدرن و اروپایی نیز به شما تحویل دهیم درواقع این شما هستید که می توانید انتخاب کنید آیا از سبک های اصیل ایرانی برایتان استفاده سود و یا به سمت طرح های مدرن و پیشرفته قدم خواهید گذاشت.

یکی از مهمترین هنرهایی که ما معمولا برای طراحی داخلی یک رستوران به کار خواهیم بست این می باشد که ابتدا نوع منو و غذاهایی که قرار است در آنجا سرو شود را می پرسیم و بعد سعی خواهیم کرد با توجه به نوع فرهنگ غذایی مثلا اگر غذاهای دریایی سرو می شود یک طرح مرتبط با آن ایجاد نماییم. اگر قرار است فقط غذهای اروپایی سرو شود دیزاین و نوع طرح متفاوت تر  خواهد بود. قطعا اگر رستوران می خواهد به ارائه غذاهای آسیای شرقی بپردازد باید دیزاین و طراحی متناسب با فرهنگ آسیای شرقی پیاده سازی نماییم.شما با آرک مایان قطعا بهتر دیده خواهید شد.این هنر ما است که برایتان فضایی متفاوت تر از آنچه که تصور می کردید را خلق نماییم.

 

طراحی داخلی مطب , طراحی داخلی اداری , دکوراسیون داخلی اداری , طراحی داخلی منزل ژل افزایش دهنده قد ,لارجر باکس , دستگاه کوچک کننده بینی ,خرید مروارید عشق , چگونه لاغر شویم  ,لاغری سریعلارجر باکس ,آموزش خیاطی , آموزش خیاطی خانم عمرانی روش جی 5 ,خرید جی 5 , ژل افزایش دهنده قد ,قیمت تور کیش ,لارجر باکس , لارجر باکس بازسازی ساختمان , ,  cccam server , تور فرانسه , قیمت تور فرانسه





:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: